CUM S-AU “ROMÂNIZAT”… NEMȚII! BĂTAIA DE JOC A CELOR DE LA TELEKOM CONTINUĂ!

Am lansat un semnal încă de anul trecut din luna august atunci când printr-o experienţă personală cu această firmă am fost trataţi cu „RESPECT”! Iată ce scriam anul trecut despre această firmă de telefonie care nu are nici un pic de respect faţă de abonaţii săi:

AM FĂCUT O EXPERIENŢĂ PERSONALĂ! SĂ VEDEŢI CE A IEŞIT!

Dacă ai avut abonament la “Telekom” şi doreşti să închei socotelile cu ei, nu ai cu cine să vorbeşti. Chiar dacă mergi la sediul celor de la „Germanos”, acolo poţi doar să plăteşti! Ei nu îţi pot da o hârtie, ceva în care să ţi se spună negru pe alb că ai încheiat socotelile cu acest serviciu de telefonie! Angajaţii de acolo îţi spun că în calculator numărul tău nu mai există, dar nu îţi pot da o hârtie de închidere a contractului! Să nu mai spunem că dacă mai ai de luat de la „Telekom” şi garanţie pe care ai depus-o la semnarea contractului, îţi poţi lua “Adio” de la acea sumă de bani, pentru că pur şi simplu nu ai cui te adresa. Angajaţii „Germanos” nu pot face acest serviciu pentru tine şi îţi sugerează să suni la departamentul – „Relaţii cu clienţii” sau să aştepţi redeschiderea sediului Telekom de la Călăraşi adică luni de zile! Primul pas, a fost acela de a suna la cei de la Telekom pentru a afla ce demersuri trebuiesc făcute, pentru a-ţi putea recupera garanţia depusă acum 2 ani de zile! Stupoare! La acest departament nu îţi răspunde nimeni timp de o oră doar un robot repetă la câteva minute „Toate liniile sunt ocupate!”… Îţi pui nervii la încercare şi mai aştepţi sperând ca până la urmă să te preia un operator. După o oră îţi spune robotul din nou „Toate liniile sunt ocupate, vă rugăm să reveniţi!” Şi ţi se închide telefonul în nas! La sediul din centru nu poţi privi decât pe geam, o hârtie mare care te îndrumă către Germanos!…
Jurnalul de Călăraşi 4-6 august 2017

2945_06

IATĂ PRIN CE A TRECUT UN ABONAT!
AVENTURA CU TELEKOM CONTINUĂ!

Cum cei de la Germanos aveau doar colaborare de „luat bani” am aşteptat redeschiderea sediului Telekom pentru a avea cui mă adresa! Aşa cum angajatul de la Germanos m-a informat că numărul nu mai există în calculator, deci abonamentul a fost închis, ei nu pot lua o cerere de restituire a garanţiei. S-a deschis sediul de la Călăraşi pentru a putea face o cerere de restituire a garanţiei. Garanţie ce mi-a fost cerută la activarea abonamentului de 199 lei dar şi o sumă de 75 lei pentru depozit activare serviciu! Am mers în data de 01.02.2018 la Telekom unde am depus o cere de restituire a garanţiei! Nu s-a întâmplat nimic! Am făcut o altă cerere în data de 14.03.2018, dar nu s-a întâmplat nimic!

ŞOC! STUPOARE! TELEKOM EMITE FACTURI!… DIN „EROARE”!

În data de 21.03.2018 stupoare! Primesc acasă două facturi Telekom! Nu una, ci două facturi! Una emisă în data de 08.02.2018 şi încă una emisă în data de 08.03.2018! Ori această firmă de telefonie ne ia de proşti, ori ei au o problemă?! Acest lucru chiar a pus capac şi nu am sta pe gânduri şi din timpul meu, pe banii mei i-am contactat pe cei de la Telekom să-mi explice acest fenomen!
Fact1

Fact2

OPERATORUL TELEKOM BATE CÂMPII!

După ce am fost purtată în convorbirea telefonică prin toate departamentele posibile şi imposibile am reuşit să vorbesc cu un operator Telekom i-am explicat ce probleme am că din iulie 2017 de la ultima plată făcută către cei de la Germanos (ei neavând sediu la Călăraşi) am renunţat la acest abonament, am făcut cere de restituire a garanţiei – două care nu au fost luate în calcul, nu am primit nici un răspuns iar ca totul să fie ca la Telekom, primesc şi două facturi după aproape un an de zile de la renunţarea la abonament! Ce îmi spune operatorul Telekom:
Operator Telekom – La noi nu sunt înregistrate cererile dumneavoastră! Numărul apare activ!
Operator Telekom – Eu nu vă pot ajuta decăt să vă fac o sesizare că nu s-au mai emis facturi! Abonamentul a continuat! În toată această perioadă!
Abonat – Eu am terminat acest abonament după 24 de luni, pentru a continua acest abonament trebuia acordul meu!
Operator Telekom – Nu aţi făcut cerere de reziliere la sediul nostru înseamnă că sunteţi de acord cu prelungirea abonamentului!
Abonat – Unde să înregistrez această cerere?!
Operator Telekom – La cel mai apropiat sediu!
Abonat – Păi, Telekom nu are sediu la Călăraşi! Cum să mă duc într-o altă localitate, pe banii mei, pe timpul meu! Eu am spus la ultima plată făcută la Germanos că renunţ la abonament şi am cerut ceva la mâna o hârtie nu vorbele angajatului că în calculator acest număr nu mai există!
Operator Telekom – Dar, dumneavoastră aţi beneficiat de avantajele pe care le-aţi avut la abonament!
Abonat – Dar am plătit pentru aceste servicii în timpul abonamentului! Nu mi le-a dat Telekom pe ochi frumoşi sau că sunt eu de la Călăraşi! Am plătit serviciile în baza contractului pe care l-am avut cu dumneavoastră!

ORI NU ȘTIE? ORI NU ÎNȚELEGE! ORI ÎNCERCĂ SĂ NE ÎMBROBODEASCĂ!

Operator Telekom – Cum vă spuneam vă pot lua o sesizare că nu v-au fost emise facturi!
Abonat – Doamnă, eu nu fac această sesizare pentru facturi care nu au fost emise! Eu fac această sesizare, tocmai că au fost emise nişte facturi după ce eu am renunţat la acest număr, la acest abonament! Eu din luna iulie 2017 nu am primit nicio factură, suntem în luna martie 2018 şi am primit după atâtea luni nişte facturi pe nişte servicii pe care nu le-am folosit! Vă rog, în baza dumneavostră de date cu ce facturi apar eu neachitate dacă tot o ţineţi în continuare că acest abonament nu a fost închis?!
Operator Telekom – Aveţi de plata cele două facturi emise în lunile ianuarie şi februarie 2018.
Abonat – Şi acum vă întreb? Din luna iulie şi până în luna martie ţinând cont că dumneavostră îmi spuneţi că acest abonament a continuat, unde sunt facturile? De ce nu am primit facturi în 2017 pentru a mă putea sesiza cu referire la acest abonament?!
Operator Telekom – Da, este ceva în neregulă!
Abonat – Din luna iulie şi până acum în martie când am primit aceste două facturi, de ce nu au fost emise facturi sau dacă au fost emise, de ce nu le-am primit sau dacă abonamentul nu a fost suspendat pe această perioadă de ce în baza de date nu apare costul pentru serviciile de care spuneţi că am beneficiat?! Eu acest număr nu l-am folosit!
Operator Telekom – Este ceva în neregulă!
Bon 1

Bon 2

“CERERILE DE GARANŢIE NU SUNT ÎNREGISTRATE LA NOI”!
Cerere 1

Cerere 2

Cerere 3
Altă problemă – În luna februarie, mai precis chiar pe 1 februarie am făcut o cerere de restituire a garanţiei oprite la activarea serviciilor la care nu am primit nici un răspuns şi nici măcar nu am fost contactată aşa cum se specifică pe cererea făcută că în 30 de zile voi fi contactată?!
Operator Telekom – Nu apare nici o cerere în baza noastră de date!
Abonat – Pentru că nu am fost contactată am făcut o altă cerere în luna martie, pe 14 martie! Nici asta nu apare la dumneavoastră?!
Operator Telekom – Nici această cerere nu apare înregistrată în sistem! Vom face o sesizare cu toate cele reclamate de dumneavoastră! Urmeză să fiţi dumneavoastră să fiţi contactată de departamentul abilitat şi o să vă spună la ce soluţie s-a ajuns! Termenul maxim este de 30 de zile.
Abonat – Vă mai întreb, se poate ca dintr-o eroare umană acest număr să se fi activat atunci când eu am cerut prin cele două cereri restituirea garanţiei?
Operator Telekom – NU! PENTRU CĂ, DACĂ ACEST NUMĂR S-AR FI ACTIVAT AR FI ÎNSEMNAT SĂ INTRE IAR ÎNTR-O PERIOADĂ CONTRACTUALĂ!
Deci, în concluzie, ultima frază pot spune că a fost fatală pentru această mare companie de telefonie! Toată această lungă convorbire pe banii şi pe timpul meu pot spune că a fost în zadar!

CERERILE AU FOST TRANSMISE! IAR FACTURILE AU FOST EMISE DIN EROARE!

Dar nu am renunţat şi am mers către Telekom Călăraşi să cer lămuriri de ce cererile formulate în luna februarie şi martie nu au fost transmise către societate.
Angajata Telekom Călăraşi mi-a confirmat că cele două cereri au fost transmise chiar are şi răspunsul departamentului abilitat şi urmează să fiu contactată! Am cerut lămuriri şi în ceea ce priveşte primirea celor două facturi şi răspunsul a fost: „Aceste facturi v-au fost emise dintr-o eroare! Nu le luaţi în seamă, nu trebuiesc plătite! Iar în ceea ce priveşte garanţia dumneavoastră nu apăreţi în cont cu nici o garanţie!”
Aşa cum spunem încă de anul trecut bătaia de joc a celor de la Telekom continuă! În primul rând nu eşti lămurit dacă tu mai ai sau nu numărul activ în baza lor de date, dacă mai ai abonament în baza lor de date , dacă mai ai garanţie care se pare că s-a evaporat în cele 24 de luni, de ce ai primit nişte facturi după luni de zile… nimeni nu îţi dă un răspuns cert! Toţi sunt într-o eroare totală… Aşa că, nu îţi mai rămâne decât să te adresezi organelor abilitate pentru aţi rezolva problema!…
Mai sunt și alte cazuri?! Noi știm că DA! Așteptăm sesizările dumneavoastră!