“ENEL” NE RĂSPUNDE!

Ca urmare a articolului publicat în dimineața aceasta, vă trimitem mai jos poziția companiei, pentru care vă rugăm să citați “reprezentanții E-Distribuție Dobrogea”:
Luni, 8 aprilie, în intervalul 8:00 – 16:30, în municipiul Călărași în zona Cuza Vodă – Liceul Metalurgic, au avut loc mai multe manevre de depistare a defectelor pe două linii de medie tensiune ce au produs mai multe intreruperi de scurtă durată. Regretăm disconfortul resințit de clienții din acestă zonă pe parcursul zilei de luni. Defectul a fost remediat în Stația de înaltă tensiune Mircea Vodă, alimentarea clienților revenind la normal. Toate cele bune, Biroul de presă Enel România

Nota Redacției

ȘI TOTUȘI…

Apreciem disponibilitatea la dialog a reprezentanților ENEL și publicăm punctul dumnealor de vedere. Numai că…
Nu doar în ziua de luni s-au întâmplat defecțiuni! Și în ziua de marți! Inclusiv miercuri – între orele 5.00 – 5:50 – au fost șase întreruperi! De doar câteva secunde! Adică exact acelea care distrug aparatura electronică!
Am fi încântați dacă pe lângă această disponibilitate de dialog s-ar găsi și soluțiile să nu se mai întâmple asemenea probleme!

Jurnalul de Călărași