RESTRUCTURĂRI ALE PERSONALULUI LA ANAF CĂLĂRAŞI?!

În urma schimbării metodei de transmitere a declaraţiilor fiscale în spaţiul virtual se pune următoarea întrebare: Ce se va întâmpla cu personalul ANAF Călăraşi?
I-am adresat această întrebare directorului ANAF Călăraşi, Nicolae Ţifrea, care ne-a declarat: ,,Se pare că vor fi ceva reorganizări ale personalului, care, până când nu vor apărea în monitorul oficial, nu are sens să le discutăm. Noi avem deficit la ora asta. N-am angajat o persoană de vreo 7-8 ani. Ne-am redus la număr – de la 500 am ajuns la vreo 300. Ce facem astăzi, ce va fi mâine în funcţie de modificări vom vedea atunci. Ne vom adapta la situaţie!”
PAG6

TEODOROVICI, DESPRE RESTRUCTURAREA ANAF: JUDEŢUL TREBUIE SĂ REDEVINĂ CE A FOST ÎN ANII TRECUŢI

Ministrul Finanţelor Publice, Eugen Teodorovici, a declarat că administraţiile fiscale judeţene vor trebui să redevină ,,ce au fost în anii trecuţi”, odată cu restructurarea ANAF şi trecerea contribuabililor mijlocii înapoi la judeţe.
,,La ANAF, există o prevedere legală care spune foarte clar că, de la 1 august, mijlociii trec la judeţ, aşa cum era înainte. Am discutat cu preşedintele Fiscului, care mi-a prezentat câteva motive pentru care îmi propune să derogăm, să extindem cu încă o lună de zile, aproximativ. Pot să fiu de acord cu această derogare doar dacă – şi am şi stabilit acest lucru – de la regiune toată activitatea trece înapoi la judeţ, cum era înainte. Judeţul trebuie să redevină ce a fost în anii trecuţi, adică să decidă la nivel de judeţ ce au de făcut în privinţa Fiscului şi a activităţilor pe care le au de derulat la nivelul judeţului. Pentru că eu am nevoie de un interlocutor care să răspundă de absolut tot ce face acolo, dar trebuie să îi dau şi pâinea, şi cuţitul. Nu poţi pune regiunea să decidă şi să tragi la răspundere judeţul”, a spus Teodorovici.ad105c6498bad69f29a207519150e852-1063x560-00-86