Revenim – până vă veți plictisi! BĂTAIA DE JOC DE LA DRAJNA – CONTINUĂ!

Am scris de foarte multe ori în legătură cu situația de la trecerea de cale ferată a drumului care leagă Slobozia de Călărași, practic calea de legătură dintre Autostrada Soarelui și Moldova! Adică o șosea foarte aglomerată, oricând, inclusiv în weekend! Acolo reprezentanții CFR demonstrează, pe de o parte , că puțin le pasă de societate din jur, realitate vizibilă și în nenorocirea care s-a bătut asupra acestei companii, dar și ruptura totală de realitate, ca să nu spunem bătaia de joc la adresa oamenilor! Despre acest subiect am tot scris!

SE IMPUNE PASARELA! BĂTAIA DE JOC DE LA DRAJNA- A DEPĂŞIT TOATE ÎNCHIPUIRILE!

MII DE MAŞINI, STAU ZECI DE MINUTE, AIUREA, LA BARIERĂ!

Este cel mai aglomerat tronson de circulaţie din zona de sud-est a României! *Şi în 25 de ani nu au fost în stare să ridice o amărâtă de pasarelă!
Am mai atras atenţia asupra situaţiei de la Drajna- ea este inacceptabilă de foarte multă vreme, dar pe măsură ce lucrurile evoluează, situaţia se agravează!
Dacă în ultima noastră referire prezentam situaţia foarte gravă că se stătea câte 20 de minute, la barieră, fie dinspre Slobozia spre autostradă, fie dinspre autostradă spre Slobozia, de data aceasta am stat 40 de minute(!), fără ca bariera să se fi ridicat măcar o dată! Vă daţi seama câtă indolenţă şi din partea CFR-ului?! Coada a ajuns până pe autostradă, în sensul dinspre Călăraşi, iar în sensul către Slobozia până aproape de… Slobozia! Vă vine sau nu să credeţi, dar kilometri peste kilometri maşinile stăteau, pur şi simplu, la barieră!
Credem că se impune, de urgenţă, demararea unui proiect (poate pe fonduri europene) pentru ridicarea unei pasarele, de urgenţă! Este cel mai aglomerat drum- toată Moldova vine către litoral, pe acest drum! Oricum este aglomerat, dar să-l mai şi şuntezi cu barieră care stă neridicată timp de 40 de minute?!…

Jurnalul de Călărași 03.08.2015

BĂTAIA DE JOC DE LA DRAJNA- A DEPĂŞIT TOATE LIMITELE!

*Se stă, din zece în zece minute, câte… 20 de minute, la barieră! *Timp în care trec, din opt în zece minute, două trenuri de marfă şi o caşcarabetă de şantier! *Cozile se întind până pe Autostrada Soarelui! *Nimeni nu intervine?!…

Vă prezentăm, din nou, imaginile catastrofei care a căpătat amploare fără precedent, în zona Drajna, cu ocazia sezonului estival când aproape toată Moldova care vine pe litoralul românesc al Mării Negre, trebuie (vrea-nu vrea) să o ia pe la Drajna, până la Slobozia şi către Iaşi sau Bacău mai departe… Aici, nişte nenorociţi de la Calea Ferată, într-o bătaie de joc fără limită, fără responsabilitate în faţa nimănui, în primul rând a miilor de maşini care consumă combustibil aiurea, stând la cozi uriaşe, într-o bătaie de joc fără precedent! Ne-am oprit, special, la beriera de la Drajna, săptămâna trecută şi am constatat un adevărat mecanism al bătăii de joc: din zece în zece minute se pune bariera! Care nu se ridică mai devreme de… douăzeci de minute! Timp în care trec (dacă trec) două trenuri de marfă şi, din când în când, câte un utilaj de cale ferată! În orice ţară normală s-ar ridica bariera după trecerea trenului şi s-ar coborî cu un minut înainte de venirea următorului. Aici nu mişcă nimic, lor nu le pasă!
Că nimeni nu este în stare să pornească acţiunea de realizare a unei pasarele peste calea ferată, nu ne mai miră în condiţiile în care aflăm câte se întâmplă la DRDP-ul ăla nenorocit! Dar cineva trebuie să dea semnalul, iar noi vom demara toate măsurile necesare pentru că această porţiune este una dintre cele mai circulate zone din România! Şi cineva trebuie să intervină!…

Jurnalul de Călărași 14.09.2015

ACUM INTRI ÎN CAPCANĂ ȘI DACĂ OCOLEȘTI!

Se știe, la Drajna se poate sta, la barieră, chiar de trei ori la rând! Adică ești în coloana de mașini…se ridică bariera …nu ajungi până la trecerea de cale ferată și …se lasă, din nou, bariera! …Aștepți, aștepți …mai trec două trenuri, se mai ridică o dată bariera …mai înaintezi câțiva metri și …din nou se lasă bariera! Un atac la adresa nervilor și a timpului pierdut!
Oamenii au găsit o soluție – să ocolească pe centura care ajunge la Dragalina și acolo să revină pe drumul vechi al litoralului, ajungând, din nou, la Drajna – de cele mai multe ori până să se ridice, din nou, bariera!
Ei, dar cu ăștia de la Căile Ferate rămâne bătaia de joc care este totală! Așa că… se lasă bariera și la Dragalina! Sunt mașini mai puține, este adevărat, așa că treci, însă numai câțiva metri pentru că urmează… o altă barieră! Aia Ciulnița– Călărași! Care și ea este pe roșu! Îți vine să zici ceva de – menstruație, vine trenul și în sfârșit treci! Ajungând la bariera de la Drajna care, desigur, atunci se ridică pentru ca să mai aștepți o dată să intri în normal!
Cam așa li se întâmplă oamenilor, iar despre faimoasele proiecte nu se mai spune nimic! Cât va mai continua această bătaie de joc?!…