SCANDALUL “TELEKOM”! TELEFONUL FIX- NU VREA SĂ… MOARĂ!

3 august 2017

Ce dacă mulţi, foarte mulţi abonaţi vor să renunţe la acest abonament? *Oamenii sunt purtaţi pe drumuri,
până ce se plictisesc şi, poate, renunţă?! *O adevărată bătaie de joc care nu mai poate continua!

telekomDE LA „ROMTELECOM” LA „TELEKOM”- DIFERENŢA NU-I PREA MARE!
Trecerea companiei de telefonie fixă (mai ales) „Romtelecom” în zestrea germană a „Telekom” nu a adus prea multe schimbări, la nivelul telefoniei locale la nivelul celei mobile, într-adevăr, s-au făcut o serie de adaptări, în condiţiile în care, desigur, telefonul mobil de la „Romtelecom” era foarte slab, în raport cu toate celelalte reţele! Adică era loc de modernizare… Din păcate, însă, cineva („stăpânul străin” vorba lui Ilie Şerbănescu) îşi cam bate joc de ţara asta, mai ales de… oamenii săi! Ce se întâmplă, de fapt? Oamenii vor să renunţe! Dar „Telekom” nu-i lasă!… Aceasta este realitatea pe care ne-au comunicat-o, de mai multe ori, mulţi călărăşeni care au avut neşansa să se întâlnească, în viaţa lor, cu acest sistem de telefonie! În condiţiile în care, firesc, apariţia şi dezvoltarea telefoniei mobile a făcut aproape inutilă prezenţa telefonului fix. Iar când preţurile la abonamente şi, mai ales, suplimentele au devenit din ce în ce mai mari, în mod firesc oamenii s-au gândit să renunţe! Ei, de aici începe beleaua…

germanosPUNCTUL DE LA POŞTĂ- NU MAI EXISTĂ!…
Într-adevăr, în centrul oraşului, acolo unde a fost, dintotdeauna, punctul de colectare a banilor pentru abonamentele telefonice, punctul respectiv s-a închis! S-a anunţat, la mişto, de mai multe ori că se va redeschide, dar cetăţenii au fost îndrumaţi să se ducă (pentru cei din „centru”)- la dracu’ în praznic, tocmai la „Orizont”! De fel, neexistând acolo un centru „Telekom” ci… magazinul „Germanos”! Unde, dacă te duci, permanent vei găsi oameni nervoşi, nemulţumiţi, cetăţeni care stau la coadă şi se roagă, efectiv, să li se aprobe anularea abonamentelor pe care le au cu telefonia fixă! Primesc tot felul de răspunsuri „aiuristice”, ăia de la „Germanos” n-au nici o putere, cu excepţia aceleia de a… încasa banii! Acolo, practic, este o casierie şi atât! Ce păţesc oamenii care vor, efectiv, să-şi rezolve această problemă?

apel o oraAM FĂCUT O EXPERIENŢĂ PERSONALĂ! SĂ VEDEŢI CE A IEŞIT!
Dacă ai avut abonament la “Telekom” şi doreşti să închei socotelile cu ei, nu ai cu cine să vorbeşti. Chiar dacă mergi la sediul celor de la „Germanos”, acolo poţi doar să plăteşti! Ei nu îţi pot da o hârtie, ceva în care să ţi se spună negru pe alb că ai încheiat socotelile cu acest serviciu de telefonie! Angajaţii de acolo îţi spun că în calculator numărul tău nu mai există, dar nu îţi pot da o hârtie de închidere a contractului! Să nu mai spunem că dacă mai ai de luat de la „Telekom” şi garanţie pe care ai depus-o la semnarea contractului, îţi poţi lua “Adio” de la acea sumă de bani, pentru că pur şi simplu nu ai cui te adresa. Angajaţii „Germanos” nu pot face acest serviciu pentru tine şi îţi sugerează să suni la departamentul – „Relaţii cu clienţii” sau să aştepţi redeschiderea sediului Telekom de la Călăraşi adică să luni de zile! Primul pas, a fost acela de a suna la cei de la Telekom pentru a afla ce demersuri trebuiesc făcute, pentru a-ţi putea recupera garanţia depusă acum 2 ani de zile! Stupoare! La acest departament nu îţi răspunde nimeni timp de o oră doar un robot îţi spune la câteva minute „Toate liniile sunt ocupate!”… Îţi pui nervii la încercare şi mai aştepţi sperând ca până la urmă să te preia un operator. După o oră îţi spune robotul din nou „Toate liniile sunt ocupate, vă rugăm să reveniţi!” Şi ţi se închide telefonul în nas! La sediul din centru nu poţi privi decât pe geam, o hârtie mare care te îndrumă către Germanos!…

germanos2ŞI TOTUŞI… CHIAR NU SE POATE FACE NIMIC?!…
Aici este, evident, vorba despre RESPECT, în primul rând, dar şi de bătaia de joc la care sunt supuşi românii, pentru că… se poate! Altfel, să nu uităm, majoritatea telefoanelor care contează (cu centrale) sunt la instituţiile de stat care, cel puţin până acum, nu şi-au manifestat interesul de a renunţa la aceste abonamente! Deci nu asta ar fi problema principală… Cum, însă, nemţii se pare că şi-au făcut nişte calcule, iar acum constată că respectiva companie se cam duce pe apa sâmbetei (cel puţin în această direcţie, a telefoniei fixe) atunci se trage de timp, se manifestă bătaia de joc, totul neţinând cont de interesele cetăţeanului, pur şi simplu!…
Am lansat acest semnal. Este primul! Vor continua şi altele, în măsura în care dumneavoastră ne veţi prezenta necazurile pe care le-aţi întâmpinat pe această temă atât de gravă, până la urmă, în privinţa aşteptărilor unor oameni care păţesc astea pe… banii lor!

Departamentul Anchete