Șoc! POLITICIENI CĂLĂRĂȘENI – MARTORI FĂRĂ VOIA LOR LA… SCENARIUL DISTRUGERII “TAROM”

ÎNTREBARE-ÎNTREBĂTOARE
CINE VREA SĂ SE ALEAGĂ PRAFUL DE… “TAROM”?!…

Stirea care ne-a pus pe gânduri în finalul săptămânii trecute …
O știre a făcut înconjurul României, după care și al Călărașiului…Motiv pentru care ziarul nostru a si publicat ambele informații care circulau…

POLITICIENI CĂLĂRĂŞENI – ÎN AVIONUL BLOCAT LA BRUXELLES

O ştire a fost transmisă la nivelul întregii Românii, joi seară atunci când s-a anunţat că la Bruxelles s-a blocat un avion al Companiei Tarom:
„O aeronavă TAROM care trebuia să plece din Bruxelles, cu destinația București, nu a putut decola în această seară. Pasagerii au fost ţinuţi în avion timp de aproximativ o oră şi jumătate, după care li s-a comunicat să coboare, pentru că avionul nu va putea pleca din cauza unei defecţiuni tehnice.
Printre pasagerii aflaţi la bordul avionului se află ministrul Apărării, Mihai Fifor, comisarul european Corina Creţu , europarlamentarii Norica Nicolai, Viorica Dăncilă, Renate Weber şi Maria Grapini, precum şi primarul sectorului 5, Daniel Florea”.
Din informaţiile noastre în avion se aflau peste 20 de politicieni din Călăraşi! În frunte cu viceprimarii municipiului Călăraşi, Viorel Ivanciu şi Dragoş Coman! Precum şi consilieri locali!… Totul a fost în regulă, cu excepţia nervilor, fireşti care se acumulează când stai, peste planul tău aproape 24 de ore!

CINE VREA SĂ PUNĂ PE BUTUCI… “TAROM-UL”?

Este o întrebare care ne pune pe gânduri pe toți cei care încercăm să înțelegem tot ceea ce se întâmplă în țara asta: de la nenorocirile care au cuprins aproape toată economia românească, până la blocajul care generează tot felul de situații inadmisibilă. Între ele, firesc – Tarom! Mai grav este că oamenii care lucrează, efectiv, în Tarom nu au nicio vină, dar ei sunt primele victime! Alături de cetățenii care, la rândul lor, se găsesc în aceeași situație! Am stat de vorbă cu unii dintre cei care s-au aflat în avionul buclucaș și am aflat câteva amănunte foarte importante: în primul rând că decizia pentru ca avionul să nu mai plece nu a luat-o Taromul,ci…Lufthansa! Cei care răspund, efectiv, de mentenanța de pe aeroportul din Bruxelles. O decizie înțeleaptă, cu siguranță, dar nu ne putem lăsa numai pe aceste gânduri, fără a ne pune următoarea întrebare:cum de exact în acel avion se găseau, mai mult sau mai puțin întâmplător, o grămadă de miniștri, parlamentari, delegații politice din România? Sa fi fost o simplă întâmplare …
Noi nu credem asta, noi credem că totul este foarte bine planificat, iar de Tarom se va alege praful!Cu atât mai grav este acest lucru cu cat,din mărturisirile celor care au fost prezenți in avion, angajaților de la Tarom nu li se poate reproșa nimic, comportamentul lor fiind unul de-a dreptul exemplar. Da și ei sunt victimele acestui complot!…

A DRACULUI COINCIDENȚĂ EXACT ÎN ZIUA INCIDENTULUI CE ANUNȚA TOATĂ PRESA?
“TAROM ESTIMEAZĂ PIERDERI DE PESTE 206 MILIOANE LEI ÎN 2017, DE CINCI ORI MAI MARI FAŢĂ DE PROIECTUL DE BUGET ANTERIOR”

Compania aeriană Tarom estimează pierderi de 206,79 milioane de lei în bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe 2017, potrivit proiectului de Hotărâre de Guvern pus în dezbatere de Ministerul Transporturilor. În proiectul anterior de buget, publicat în luna iulie, Tarom prognoza o pierdere de aproape cinci ori mai mică, de 41,2 milioane de lei pentru acest an.
În bugetul rectificat pe 2017, veniturile companiei aeriene Tarom se ridică la 1,14 miliarde de lei, iar cheltuielile trec de 1,35 miliarde de lei.
Din totalul cheltuielilor, cele de bunuri şi servicii reprezintă aproape 895 de milioane, iar cheltuielile cu impozite şi taxe se ridică la 880.000 de lei, potrivit proiectului de rectificare publicat de MT.
Cheltuielile cu personalul ajung la aproape 221 de milioane de lei, din care cheltuielile de natură salarială se ridică la 142 de milioane, cheltuielile cu salariile reprezintă 137 de milioane, iar bonusurile – 4,2 milioane. Cheltuielile de natură salarială sunt menţinute la nivelul aprobat în anul 2017, se arată în nota de fundamentare publicată de Ministerul Transporturilor.
Pentru alte cheltuieli cu personalul, Tarom pune deoparte 25 de milioane, din care aproape 12 milioane sunt pentru cheltuielile cu plăţi compensatorii aferente disponibilizărilor de personal (aferente pensionarilor).
Cheltuielile aferente contractului de mandate şi a altor organe de conducere şi control, comisii şi comitete ajung la 2,4 milioane de lei, iar cheltuielile cu asigurările şi protecţia socială, fonduri speciale şi alte obligaţii legale trec de 51 de milioane de lei.
Pentru investiţii, Tarom va aloca 262 de milioane de lei, anul acesta.
Compania aeriană prognozează că va avea 1.903 angajaţi la finalul anului, cu 164 mai puţin faţă de nivelul aprobat anterior în anul 2017.
Câştigul mediu lunar per salariat este de 6.592 de lei, determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială şi de 6.363, determinat pe baza cheltuielilor cu salariile.
Anul acesta, Tarom anticipează că va avea creanţe restante de 2,9 milioane de lei.