UN SFAT… PRIETENESC- ATENŢIE, “LIDL”- LA CĂLĂRAŞI CHIAR AVEŢI CLIENŢI!

Nu vă bateţi joc de ei!…

Suntem clienţi fideli ai LIDL, de mulţi ani! Din nefericire, pentru Călăraşi, am fost nevoiţi să facem naveta la Slobozia, Olteniţa, Bucureşti şi chiar… Silistra, pentru că la Călăraşi nu exista LIDL! O firmă serioasă, cu produse de calitate, cu standarde internaţionale- în limita a ceea ce se aduce, totuşi, în România, faţă de ţările de origine, dar asta este altă discuţie… Aşadar, cunoaştem bine sistemul de organizare LIDL.
Cu atât mai mare ne-a fost surpriza neplăcută atunci când, nu o dată, ci chiar repetat (deja, ne-am dus de câteva ori SPECIAL, pentru asta!) am constatat că numărul caselor deschise este foarte mic, în raport cu numărul foarte mare de clienţi, de la Călăraşi! La Slobozia, de exemplu, unde nu se înghesuie prea multă lume la LIDL, funcţionează, permanent, două case, iar atunci când se strâng mai mult de 4-5 coşuri se anunţă deschiderea unei alte case! Nu mai vorbim de o comună suburbană a Bucureştiului, acolo unde există magazin LIDL exact ca acela de la Călăraşi (Popeşti-Leordeni!) unde, desigur, nu sunt foarte mulţi clienţi (dar sunt) tot timpul sunt deschise trei case! Şi cum se face o coadă de mai multe coşuri, se deschide o altă casă!
Ce se întâmplă la Călăraşi? Priviţi imaginile şi… cruciţi-vă! 10 coşuri pe casă! Şi doar două case deschise! Deja, la un moment dat am numărat 22 de coşuri şi doar două case! Şi, desigur, nimeni nu făcea nimic, deşi o parte dintre clienţi îndrăzneau (cu voce domoală, totuşi) să zică: „dar, totuşi, mai deschideţi o casă!” Noi ştim bine că în Germania, de exemplu, există garanţia că dacă stai la coadă mai mult de 5 coşuri sau 5 minute, ai drepturi! La Călăraşi? Nu se întâmplă nimic, pentru că, vezi, călărăşenii „e oameni paşnici şi… proşti!”
Transmitem acest semnal cu tot gândul bun pentru compania care administrează activitatea LIDL! Nu vă bateţi joc de călărăşeni! Aici chiar aveţi clienţi!…